Σε όλους μας έχει συμβεί! Να οδηγείς με τις σκέψεις της καθημερινότητας να κάνουν πάρτυ στο μυαλό σου, ή ακόμη να έχεις ξεκινήσει για εκδρομούλα και να είσαι μες στην «τρελή χαρά» όταν ξαφνικά ένα λαμπάκι στο ταμπλό αρχίζει να τραβά την προσοχή σου, αναβοσβήνοντας κι υπενθυμίζοντάς σου τα βασικά: το ντεπόζιτο της βενζίνης κοντεύει να αδειάσει!
Μην αγχώνεσαι όμως. Έχεις κάποιο περιθώριο και μπορείς να κάνεις κάποια χιλιόμετρα, αλλά πρέπει να κατευθυνθείς σε ένα πρατήριο καυσίμων το γρηγορότερο. Αυτό άλλωστε σου επικοινωνεί το συγκεκριμένο λαμπάκι!
Στην περίπτωση λοιπόν που βρεθείς σε αυτήν τη θέση δε χρειάζεται σίγουρα να υπάρξει πανικός και πρέπει να γνωρίζεις ότι η τροφοδοσία του κινητήρα γίνεται ήδη με τα λίτρα της ρεζέρβας. Φυσικά το πόσα ακριβώς είναι και πόσα χιλιόμετρα μπορούν να βγάλουν εξαρτάται από το μέγεθος του αυτοκινήτου και από τις ρυθμίσεις του κατασκευαστή. Συνήθως η ρεζέρβα περιέχει από 6 ως 10 λίτρα.

Χρειάζεται όμως προσοχή, αν το λαμπάκι των καυσίμων είναι κόκκινο και εμφανίζονται παύλες στη θέση των χιλιομέτρων στο ταμπλό. Όταν συμβεί αυτό ενδείκνυται να οδηγούμε πιο οικονομικά και να κατευθυνθούμε στο πιο κοντινό μας πρατήριο καυσίμων.
Φυσικά για να αποφεύγουμε τέτοια αχρείαστα άγχη, καλό είναι να μην οδηγούμε συχνά με το λαμπάκι τω καυσίμων αναμμένο, γιατί είναι πιθανό να δημιουργηθεί βλάβη στο σύστημα τροφοδοσίας του αυτοκινήτου και πιο συγκεκριμένα στην αντλία καυσίμου. Κι αυτό γιατί το καύσιμο προσφέρει ψύξη στην αντλία. Έτσι αν συνηθίζεις να οδηγείς με το λαμπάκι των καυσίμων αναμμένο, η στάθμη κατεβαίνει και η αντλία μένει ακάλυπτη και χωρίς την κατάλληλη ψύξη. Κάτι που στο μέλλον ενδέχεται να δημιουργήσει βλάβη.

Κι επειδή όπως πολύ σοφά λέει κι ο λαός μας «των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν» είναι καλύτερα να φροντίζουμε πάντα να είναι γεμάτο το αυτοκίνητό μας, για να λειτουργεί πάντα ομαλά.