Η ασφαλής οδήγηση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι ζωτικής σημασίας τόσο για τη μέλλουσα μητέρα όσο και για το αγέννητο παιδί της. Και επειδή η οδήγηση είναι αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας, οι μέλλουσες μητέρες πρέπει να λαμβάνουν επιπλέον προφυλάξεις για πιο άνετες και ασφαλείς διαδρομές. Ας δούμε, λοιπόν, κάποιες χρήσιμες συμβουλές που θα κάνουν πιο εύκολη και ακίνδυνη την οδήγηση στη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Μην ξεχνάτε τη ζώνη ασφαλείας
Φοράτε πάντα τη ζώνη ασφαλείας σας σωστά, κάτω από την κοιλιά, και τη ζώνη ώμου ανάμεσα στο στήθος σας και στο πλάι της κοιλιάς σας. Αυτό διασφαλίζει ότι η πίεση από τη ζώνη κατανέμεται σωστά στο σώμα σας, ελαχιστοποιώντας τον κίνδυνο τραυματισμού σε περίπτωση ατυχήματος.

Ρυθμίστε σωστά το κάθισμά σας
Τοποθετήστε το κάθισμά σας έτσι ώστε να μπορείτε να φτάσετε άνετα στα πεντάλ, διατηρώντας παράλληλα μια απόσταση ασφαλείας από το τιμόνι. Βεβαιωθείτε ότι υπάρχει αρκετός χώρος ανάμεσα στην κοιλιά σας και το τιμόνι για να αποφύγετε τραυματισμό από τον αερόσακο σε περίπτωση σύγκρουσης.

dos

Κάντε συχνές στάσεις
Η πολύωρη οδήγηση μπορεί να οδηγήσει σε δυσφορία και να αυξήσει τον κίνδυνο θρομβώσεων κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Φροντίστε να κάνετε συχνές στάσεις κατά τις μεγάλες διαδρομές για να τεντώσετε τα πόδια σας, να περπατήσετε και να αυξήσετε την κυκλοφορία του αίματος.

Μην αμελείτε την ενυδάτωση και τη σωστή διατροφή
Η αφυδάτωση μπορεί να οδηγήσει σε κόπωση και ζάλη, που μπορεί να έχει επίπτωση και στην οδηγική συμπεριφορά μας. Έχετε μαζί σας ένα μπουκάλι νερό και αποφύγετε τα βαριά γεύματα πριν την οδήγηση. Προτιμήστε υγιεινές τροφές, όπως φρούτα και ξηρούς καρπούς, για να διατηρήσετε τα επίπεδα ενέργειάς σας υψηλά.

Ελαχιστοποιήστε τους περισπασμούς
Αποφύγετε να χρησιμοποιείτε το τηλέφωνό σας, να τρώτε ή να κάνετε οτιδήποτε αποσπά την προσοχή σας από τον δρόμο. Περιορίζοντας τους περισπασμούς στο ελάχιστο μειώνουμε τον κίνδυνο ατυχημάτων.

dos

Οδηγήστε αμυντικά
Η συγκέντρωση και η ηρεμία κατά την οδήγηση σας βοηθά να προβλέψτε πιθανούς κινδύνους στον δρόμο. Τηρήστε τις αποστάσεις μεταξύ του αυτοκινήτου σας και του οχήματος που έχετε μπροστά σας, σεβαστείτε τα όρια ταχύτητας και τους νόμους οδικής κυκλοφορίας.

Ακούστε το σώμα σας
Εάν αρχίσετε να αισθάνεστε κούραση ή καταπόνηση κατά την οδήγηση, σταματήστε προσωρινά σε ασφαλές σημείο. Η ασφάλειά σας και η ασφάλεια του μωρού σας πρέπει πάντα να είναι προτεραιότητά σας.

Μέλλουσες μανούλες, μην ξεχνάτε: είναι καλύτερα να είστε προσεκτικές και να φτάσετε στον προορισμό σας με ασφάλεια παρά να είστε απρόσεκτές και βιαστικές, θέτοντας σε κίνδυνο την υγεία σας και την υγεία του μωρού σας.